In caz, dacă faceți clic pe butonul „Continuați comanda” din coșul de cumpărături, ar trebui să vedeți pagina pentru alegerea modului de expediere și de plată. Dacă acest lucru nu se întâmplă, este posibil ca unul dintre produsele din coșul dvs. de cumpărături să se fi epuizat între timp. Prin urmare, vă recomandăm să verificați conținutul coșului de cumpărături. După eliminarea unui produs indisponibil, pașii ulterioare ale procesului de comandă ar trebui să se încarce.
Cu excepția cazului în care faceți clic pe butonul „Comandă obligatorie” în ultimul pas al procesului de comandă și pagina nu răspunde (adică nu veți vedea informații despre crearea cu succes a comenzii), motivele pot fi următoarele:
- Câmpul obligatoriu „Am citit termenii și condițiile și condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal. *” Nu a fost marcat.
- 2. Sistemul afișează o eroare cu una dintre informațiile de facturare sau de expediere.
- 3. Unele dintre produsele din coșul de cumpărături s-au epuizat între timp și vor trebui scoase din coș.
În caz, că nu puteți finaliza comanda chiar și după îndeplinirea tuturor condițiilor, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți https://www.dedoles.ro/contact. Vom fi bucuroși să vă ajutăm. :)