Dacă comanzi un produs care nu ți se potrivește, îl poți returna în termen de 100 de zile fără a oferi un motiv. Mai multe informații despre returnare, inclusiv adresa de expediere pentru retururi, pot fi găsite aici.
Îți recomandăm să trimiți coletul prin poștă recomandată. Te rugăm să păstrezi numărul de urmărire al coletului. Este posibil să avem nevoie de el în cazul în care pachetul se pierde sau întârzie.
Te rugăm să reții că doar produsele nefolosite și nespălate pot fi returnate. Produsul poate fi probat, dar etichetele necesare (coduri de bare, etichete) nu trebuie îndepărtate. Vom accepta lenjerie intimă, costume de baie și șosete doar dacă sunt sigilate, în ambalajul original și au etichetele originale. Dacă aceste condiții nu sunt îndeplinite, produsele nu pot fi returnate.
Dacă doriți să reclamați produsul, vă rugăm să urmați instrucțiunile de pe site-ul nostru – în secțiunea Revendicarea Bunurilor.
Vom analiza și procesa cererea ta pe baza fotografiilor trimise prin formularul online. Este esențial să furnizezi fotografii care să arate clar defectul produsului pentru care faci reclamația.