Dacă comanzi un produs care nu ți se potrivește, îl poți returna în termen de 100 de zile fără a oferi un motiv. Pentru a returna produsul, te rugăm să te conectezi la contul tău de client și să trimiți o cerere pentru articolul/articolele selectate. Nu este necesară înregistrarea; îți vom trimite un cod de autentificare după ce ne furnizezi adresa ta de e-mail.
Doar printează e-mailul și trimite-l împreună cu produsul înapoi către magazinul nostru online. Îți recomandăm să trimiți coletul prin poștă recomandată. Te rugăm să păstrezi numărul de urmărire al coletului. Este posibil să avem nevoie de el în cazul în care pachetul se pierde sau întârzie. Mai multe informații despre returnare, inclusiv adresa de expediere pentru retururi, pot fi găsite aici.
Te rugăm să reții că doar produsele nefolosite și nespălate pot fi returnate. Produsul poate fi probat, dar etichetele necesare (coduri de bare, etichete) nu trebuie îndepărtate. Vom accepta lenjerie intimă, costume de baie și șosete doar dacă sunt sigilate, în ambalajul original și au etichetele originale. Dacă aceste condiții nu sunt îndeplinite, produsele nu pot fi returnate.
Pentru a face o reclamație, te rugăm să te conectezi la contul tău de client și să trimiți o cerere pentru articolul/articolele selectate. Nu este necesară înregistrarea; îți vom trimite un cod de autentificare după ce ne furnizezi adresa ta de e-mail.
Te rugăm, de asemenea, să ne trimiți fotografii ale produselor reclamate, cu defectul vizibil, prin formularul de contact.