RECLAMAȚIA/RETURNAREA PRODUSELOR

Este posibil să schimbați, să returnați sau să reclamați produsele?

Dacă doriți să schimbați, să returnați sau să reclamați produsele, puteți face acest lucru online [AICI](https://www.dedoles.ro/schimb-retur).

Este necesar să atașați un formular pentru schimbul/returnarea produselor sau o scrisoare de reclamație în pachet cu produsele pe care vi le trimit?

După introducerea adresei de e-mail și a numărului comenzii pe site-ul nostru, în secțiunea [Schimburi, Returnări și Reclamații](https://www.dedoles.ro/schimb-retur), veți vedea pașii detaliați pentru a depune cererea dumneavoastră. Dacă ne trimiteți produsul înapoi, sistemul va genera un fișier PDF cu detalii despre cererea dumneavoastră. Acest fișier trebuie să fie tipărit și inclus în pachet. Dacă nu aveți posibilitatea de a tipări documentul, vă rugăm să includeți în pachet doar numărul come...

Pot schimba produsul cu un alt model?

Permitem doar schimbarea mărimii produsului cu o altă mărime. Astfel, produsul poate fi schimbat doar cu o altă mărime a aceluiași model al produsului respectiv.

Este posibil să returnați banii prin mandat poștal?

Din păcate, acest lucru nu este posibil, banii pot fi rambursați doar în contul dumneavoastră bancar prin transfer bancar sau prin metoda de plată aleasă la achiziție. Vă rugăm să introduceți IBAN-ul (RIB în format internațional) în formularul online sau să bifați a doua opțiune.

Dacă returnez produsul, acoperiți și costul transportului pentru trimiterea produsului înapoi la dumneavoastră?

Dacă trebuie să schimbați, returnați sau reclamați produsul, puteți face acest lucru prin intermediul asistentului de reclamații, pe care îl găsiți [AICI](https://www.dedoles.ro/schimb-retur). După introducerea numărului comenzii și a adresei de e-mail, vor apărea pașii pentru a depune cererea dumneavoastră. Din păcate, nu oferim etichete de returnare pentru o returnare gratuită. Prin urmare, va trebui să trimiteți pachetul pe cheltuiala dumneavoastră la adresa pe care o veți găsi în formularul...

Care sunt condițiile pentru schimbul sau returnarea produselor?

Condiția pentru acceptarea schimbului sau returnării este ca produsul să fie nepurtat și nespălat, cu etichetele originale intacte. Din motive de igienă, nu acceptăm schimbul sau returnarea lenjeriei intime probate (sau lenjeriei intime cu ambalajul de hârtie rupt/deteriorat) și nici șosetele desfăcute fără etichetele originale. Pentru alte întrebări, vă rugăm să contactați serviciul nostru de [asistență pentru clienți](https://www.dedoles.ro/ia-legatura-cu-noi).