RECLAMAȚIA/RETURNAREA PRODUSELOR

Este posibil să returnați sau să reclamați produsele?

Dacă comanzi un produs care nu ți se potrivește, îl poți returna în termen de 100 de zile fără a oferi un motiv. Pentru a returna produsul, te rugăm să te conectezi la contul tău de client și să trimiți o cerere pentru articolul/articolele selectate. Nu este necesară înregistrarea; îți vom trimite un cod de autentificare după ce ne furnizezi adresa ta de e-mail. Doar printează e-mailul și trimite-l împreună cu produsul înapoi către magazinul nostru online. Îți recomandăm să trimiți coletul prin...

Este necesar să atașați un formular pentru returnarea produselor sau o scrisoare de reclamație în pachet cu produsele pe care vi le trimit?

Dacă returnezi un produs, trebuie să printezi e-mailul cu informațiile de retur și să incluzi acest document în pachet. Dacă nu poți printa documentul, pur și simplu scrie numărul comenzii și include-l în pachet.

Pot schimba produsul cu un alt model?

Din păcate, schimburile de produse nu sunt posibile. Dacă produsul nu corespunde așteptărilor tale, îl poți [returna](https://dedoles.ro/pages/return-and-complaint).

Este posibil să returnați banii prin mandat poștal?

Din păcate, acest lucru nu este posibil, banii pot fi rambursați doar în contul dumneavoastră bancar prin transfer bancar sau prin metoda de plată aleasă la achiziție.

Dacă returnez produsul, acoperiți și costul transportului pentru trimiterea produsului înapoi la dumneavoastră?

Din păcate, nu oferim etichete de returnare pentru o returnare gratuită. Prin urmare, va trebui să trimiteți pachetul pe cheltuiala dumneavoastră la adresa menționată pe site-ul nostru, în secțiunea [Returnare și reclamație](https://dedoles.ro/pages/return-and-complaint). Costurile de returnare vor fi suportate de noi doar în cazul în care ați primit un produs deteriorat sau incorect. În acest caz, este necesar să ne contactați înainte de a trimite produsul: [AICI](https://dedoles.ro/pages/cont...

Care sunt condițiile pentru returnarea produselor?

Condiția pentru acceptarea returnării este ca produsul să fie nepurtat și nespălat, cu etichetele originale intacte. Din motive de igienă, nu acceptăm returnarea lenjeriei intime probate (sau lenjeriei intime cu ambalajul de hârtie rupt/deteriorat) și nici șosetele desfăcute fără etichetele originale. Pentru alte întrebări, vă rugăm să contactați serviciul nostru de [asistență pentru clienți](https://dedoles.ro/pages/contact-us).