LIVRAREA ȘI PLATA COMANDEI

Cum pot verifica dacă comanda mea a fost expediată?

După expedierea comenzii, vă vom trimite un e-mail informativ, care va conține un link pentru urmărirea coletului dumneavoastră. Primul pas în traseul coletului este de obicei vizibil în decurs de 24 -48 de ore de la primirea coletului în prima depozitare a companiei de transport.

Ce metode de livrare oferiți?

Expediem pachetele prin diferite companii de curierat. Mai multe informații despre livrare găsiți la [acest link](https://www.dedoles.ro/optiuni-de-livrare).

Cât durează livrarea?

Comenzile sunt expediate în termen de 1-2 zile lucrătoare. Ulterior, pachetul este predat curierului. Durata standard a livrării este indicată direct la alegerea metodei de livrare. Timpul de livrare poate varia în funcție de tipul de transport ales.

Cum pot plăti comanda?

Opțiunile actuale de plată pentru comanda dumneavoastră le găsiți [AICI](https://www.dedoles.ro/modalitati-de-plata).

Ce trebuie să fac dacă nu am introdus referință /detalii la plată?

Alocarea plății efectuate prin transfer bancar durează de obicei două zile lucrătoare. Dacă nu primiți un e-mail informativ despre plata reușită în termen de două zile lucrătoare, înseamnă că plata nu a fost alocată automat. În acest caz, vă rugăm să ne trimiteți confirmarea plății efectuate. Noi o vom verifica și o vom asocia ulterior cu comanda dumneavoastră.

Cât costă livrarea?

Tariful actual pentru livrare poate fi găsit la [acest link](https://www.dedoles.ro/optiuni-de-livrare).

De ce nu am transport gratuit, deși îndeplinesc valoarea minimă de achiziție pentru transport gratuit?

Livrarea gratuită la îndeplinirea valorii minime de comandă se aplică doar pentru anumite tipuri de livrare, așa cum este menționat și în coșul de cumpărături. Informații detaliate și tariful actual pentru livrare le găsiți la [acest link](https://www.dedoles.ro/optiuni-de-livrare).

Pot schimba data sau adresa de livrare dacă pachetul a fost deja expediat?

Adresa de livrare poate fi schimbată doar dacă comanda nu a fost încă preluată pentru expediere și nu este în procesul de ambalare. Vă rugăm să contactați direct serviciul nostru[pentru clienți](https://www.dedoles.ro/ia-legatura-cu-noi) cu această solicitare. Data livrării nu poate fi modificată după confirmarea comenzii. Dacă comanda dumneavoastră a fost deja expediată, puteți încerca să schimbați adresa sau termenul de livrare direct cu curierul ales, dacă acest lucru este permis.